Stavba Laurku 120
Stavba Laurku 120
Káru jsem nejdříve začal stavět sám (Hux). Postavil sem podvozek
a karoserii(to co je ze dřeva). Pak (asi za dva dny) ke mne přišel na
návštěvu Vrk a když si všimnul mojí káry, hrozně se mu líbila, tak
začal stavět se mnou. Přemejšleli sme z čeho uděláme předek a nic nás
napadnout. nakonec náš pohled stanul na staré esce po bráchovi,
která byla optimální pro naši stavbu. Rozřízli sme rám esky v půlce, na
něj nám soused navařil dva vingli za které se přední vidlice přidělala
k podvozku. Vyztužili jsme podvozek prkénky, jelikož 2centimetrová
překližka nemá moc velkou nosnost. pak sme ve sběrně šrotu sehnali
staré jekli (3x3cm), z kterých nám následovně soused svařil zadní vidlici.
Nakonec jsme měli problém sehnat brzdu, poněvadž stará brzda na
již odešla do věčných lovišť. Dále sme celou káru natřeli balakrylem
(originálně byla z venčí zelená, zevnitř modráa podvozek byl černý).
U dalšího laku se změnila jen barva ,,interiéru" která byla žlutá.
Nyní čeká na nový lak který již bude nastříkán barvami ve spreji a bude
obsahovat zcela nové barvy. Ale zpět k věci. Vrk nakonec sehnal brzdu
která pasovala na naší vidlici a ten den sme taky uskutečnili zkušební
jízdu. Výsledek byl vynikající. Brzdy sice tehdy moc nebrzdili, ale jinak to
bylo super . Na závěr bych měl podotknout že kára se osvědčila jako
nezničitelná, a nic se jí dokonce nestalo ani když sme s kamarádem v
40-ti kilometrové rychlosti nabourali do stromu. Jen my sme byli trochu odřenía strom měl seškubnutou kůru.
Laurk team 5.1.2007